1.16.2010

Зимове


За вікном у дивнім танці кружляють сніжинки і опускаються на дерева, будинки, вулиці. Сніг пухкою ковдрою вкрив землю, і вона стала такою чистою та ошатною. Навіть сусідський волохатий пес, якого вивели на прогулянку, у захваті, гасає подвір'ям, кумедно ловить сніжинки, "пірнає" у сніг і "відмовляється" повертатися до своєї домівки. За всім цим я спостерігаю із вікна своєї теплої квартири. Ось повз шибку пролетіла ціла зграйка сніжинок, а онде одна велика то приближуеться,то знові пурхає догори, підхвачена вітерцем. І мені на думку спала дивна гра: я задумую бажання, і якщо сніжинка підлітає до мого вікна - воно повинне здійснитися! Сніжиночко, лети до мене! Одна, і ще одна, і ще одна... А тепер мені треба йти, а ви кружляйте, даруйте людям надію!

Комментариев нет:

Отправить комментарий