12.22.2009

Дід Мороз, Що в торбинці нам несеш?


Ось добігає до кінця рік. Ще кілька листочків на календарі відділяють 2009 рік від Нового 2010 Року. І кожен рік, о цій порі, починаєш підсумовувати 365днів, що минають, та загадувати бажання на рік прийдешній. Найбільше я люблю очікування свята, з його метушнею, запахом ялинки та апельсинів - так пахло у моєму дитинстві. І так хочеться , щоб Дід Мороз у своїй торбинці приніс щось незвичне (тепер я сама для рідних готую "дідморозівську" торбину, не забуваючи, звичайно і про себе, кохану). Яким же був для мене 2009? Багато було прикрощів, невдач, непорозумінь у сімейному житті, але було і багато радісних та яскравих подій: подорож до Запоріжжя, одруження доньки, очікування народження та НАРОДЖЕННЯ онука, встановлення індивідуального опалення, сімейні свята та тихі вечори. І кожен раз розмірковую, а чи був цей рік щасливим і що таке щастя та чи існує воно взагалі? Якось я прочитала у Акутагави: "Щоб зробити життя щасливим, треба любити повсякденні дрібниці". Можливо це справедливо. Та нещодавно я також знайшла у Д.Мілля: "Запитай себе, чи щасливий ти, і ти перестанеш бути щасливим"... Тож не будемо себе запитувати, а будемо в новому році ПРОСТО жити, радіти і сумувати, втішатися кожним днем - мабуть це і буде Щастя. Тож всіх нас - з Новим Щасливим Роком!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий